Taak MV Check planning volgende week - toelichting (Basiskennis)
Hierbij vinden jullie de correcte werkwijze wat wordt verwacht bij de taak "Taak MV Check planning volgende week"
- Bij aankomst op kantoor
neemt de merchandiser het initiatief om met een medewerker van de planning, in
hoofdzaak Thai, de weekplanning van de volgende week te overlopen.
- Het afwerken van deze taak houdt in dat de weekplanning besproken én goedgekeurd is.
- Deze taak dient op de dag dat ze ingepland is, afgewerkt
te zijn. In regel is dat op donderdag.
- Indien de taak “Check
planning” op donderdag niet op de planning zou staan, dient de merchandiser
toch het initiatief te nemen om de planning te overlopen. De taak wordt
dan alsnog toegevoegd.
- Bij het afwerken van de taak verklaart de
merchandiser tevens op de hoogte te zijn van eventueel ingeplande dagen
werkloosheid wegens overmacht.
- De medewerker ontvangt een zwart-wit copy van
zijn planning van de volgende week.
- Planningen kunnen in functie van de
dagelijkse prioriteiten wijzigen. Wijzigingen worden door de planning
besproken met de merchandiser.
Related Articles
Basis 1.05. Communicatie met en over de planning
Duiding: Elke week wordt er voor jullie een planning opgemaakt. Dit wordt gedaan met de nodige zorg en met respect voor de werkuren en de workload van de merchandisers. Het is ons gezamenlijk doel om alle ingeplande taken, van alle merchandisers af ...
Basis 1.01. Werking Mastervending app
Duiding: Alle taken die op je werkdag ingepland zijn, staan vermeld in je Mastervending app. We zorgen er telkens voor dat al deze taken afgewerkt zijn op het einde van de werkdag. Indien dit niet lukt zullen we de planningsdienst contacteren en, in ...
Basis 1.02. Werking Televend app
Duiding: Onze frisdrank- en snackautomaten zijn allemaal voorzien van het telemetriesysteem van Televend. Aan de office-kant van dit systeem wordt er bepaald welke producten er in de automaten verkocht worden, op welke locatie ze zitten, de nodige ...
Mastervending App werkwijze - niet kunnen uitvoeren taak / bepaalde taken (Basiskennis)
Indien men om een bepaalde reden (slot defect, toestel door klant uitgeschakeld, ...) een toestel niet kan / hoeft aan te vullen of men kan een bepaalde taak (Groot Onderhoud / Vervangen filter) niet aanvullen, dienen we volgende werkwijze te ...
Meerdere leverbons sturen op zelfde datum voor zelfde klant PPME / Drinx app
Hierbij vinden jullie de correcte werkwijze moest een identieke klant om een bepaalde reden een extra leverbon nodig hebben op eenzelfde dag Duiding: Om het uitsturen van dubbele leverbonnen te vermijden, werd een extra controle ingebouwd in de ...