Basis 1.05. Communicatie met en over de planning
Duiding:
Elke week wordt er voor jullie een planning opgemaakt. Dit wordt gedaan met de nodige zorg en met respect voor de werkuren en de workload van de merchandisers. Het is ons gezamenlijk doel om alle ingeplande taken, van alle merchandisers af te werken.
Daarom maken we de volgende afspraken:
- Goedkeuring planning volgende week: Elke donderdag hebben jullie een taak met deze benaming op jullie planning staan. We vragen jullie om de planning van de komende week te bekijken en de planningsdienst te informeren over wat beter kan. Zien jullie iets onlogisch ingepland staan, meldt het dan meteen! Zo kunnen we dit snel aanpassen en correct inplannen. Werk de taak altijd af van zodra je opmerkingen zijn doorgegeven.
- Overleg met planning indien een taak niet uitvoerbaar is: Is het niet mogelijk om een bepaalde taak af te werken (klant gesloten, toestel niet bereikbaar, toestel uitgeschakeld, onvoldoende producten, …) dan nemen we telefonisch contact op met de planningsdienst op het nummer 03/290 31 50. Je planningsverantwoordelijke zal na overleg beslissen wat er met deze taak gebeurt. Vervolgens wordt de taak verwijderd uit je planning. Deze zal verdwenen zijn na refreshen waardoor al je taken op het einde van de werkdag GROEN kunnen zijn.
- Overleg met planning indien werkdag niet afwerkbaar is: Indien je door onvoorziene omstandigheden je planning niet volledig kan afwerken neem je ten laatste om 13u telefonisch contact op met de planningsdienst op het nummer 03/290 31 50. Je planningsverantwoordelijke zal mee kijken naar de openstaande taken en zal na overleg beslissen welke taken zeker wél moeten uitgevoerd worden en welke van je dagplanning zullen verwijderd worden. Deze zullen verdwenen zijn na refreshen waardoor al je taken op het einde van de werkdag GROEN kunnen zijn.
- Overleg met planning indien werkdag te vroeg klaar is: Indien je door onvoorziene omstandigheden je planning te vroeg hebt afgewerkt neem je, bij je laatste klant, telefonisch contact op met de planningsdienst op het nummer 03/290 31 50. Je planningsverantwoordelijke zal je mogelijk vragen nog één of meerdere taken uit te voeren alvorens je werkdag te beëindigen. Na refreshen van je planning zullen deze extra taken op je planning verschijnen. Je werkt deze taken correct af zodat al je taken op het einde van de werkdag GROEN zijn.
Related Articles
Taak MV Check planning volgende week - toelichting (Basiskennis)
Hierbij vinden jullie de correcte werkwijze wat wordt verwacht bij de taak "Taak MV Check planning volgende week" Werkwijze: Bij aankomst op kantoor neemt de merchandiser het initiatief om met een medewerker van de planning, in hoofdzaak Thai, de ...
Basis 1.01. Werking Mastervending app
Duiding: Alle taken die op je werkdag ingepland zijn, staan vermeld in je Mastervending app. We zorgen er telkens voor dat al deze taken afgewerkt zijn op het einde van de werkdag. Indien dit niet lukt zullen we de planningsdienst contacteren en, in ...
Basis 1. 13. Melding toestel niet 100 % in orde
Duiding: Het is onze missie om al onze warme drankautomaten, cold automaten en snackautomaten ten allen tijde in perfecte staat te houden. Hieronder verstaan we: De automaat heeft geen storingen en werkt voor 100% De automaat geeft alleen maar ...
Mastervending App werkwijze - niet kunnen uitvoeren taak / bepaalde taken (Basiskennis)
Indien men om een bepaalde reden (slot defect, toestel door klant uitgeschakeld, ...) een toestel niet kan / hoeft aan te vullen of men kan een bepaalde taak (Groot Onderhoud / Vervangen filter) niet aanvullen, dienen we volgende werkwijze te ...
Basis 1.14. Klantvriendelijkheid
Duiding: Onze belangrijkste verantwoordelijkheden als merchandiser spelen zich af bij de klant. We brengen daar het overgrote deel van onze tijd door. Het is daar dat we waarde creëren. Omdat we heel regelmatig bij de klant over de vloer komen, ...