Meerdere leverbons sturen op zelfde datum voor zelfde klant PPME / Drinx app

Meerdere leverbons sturen op zelfde datum voor zelfde klant PPME / Drinx app

Hierbij vinden jullie de correcte werkwijze moest een identieke klant om een bepaalde reden een extra leverbon nodig hebben op eenzelfde dag

Duiding:  Om het uitsturen van dubbele leverbonnen te vermijden, werd een extra controle ingebouwd in de Drinx App
 


Werkwijze  

Moest er om een bepaalde reden een extra leverbon moeten kunnen worden gestuurd, bv.:
  1. nalevering door een andere collega op zelfde dag
  2. rechtzetting verkeerde ingave leverbon

  1. Kan men het veld "Datum laatste leverbon" op klantniveau aanpassen naar bv de datum van gisteren
  2. De gewenste taak inplannen
  3. 5 minuten wachten voor correcte synchronisatie en merchandiser vragen zijn planning te refreshen/in te laden
  4. Moest men reeds een taak hebben ingegeven maar men kan geen leverbon sturen/deze werd niet verstuurd, delete de ingevoerde taak in pme, herhaal bovenstaande stappen en plan de taak opnieuw in en laat de merchandiser de ignaves opnieuw invoeren


    • Related Articles

    • Basis 1.02. Werking Televend app

      Duiding: Onze frisdrank- en snackautomaten zijn allemaal voorzien van het telemetriesysteem van Televend. Aan de office-kant van dit systeem wordt er bepaald welke producten er in de automaten verkocht worden, op welke locatie ze zitten, de nodige ...
    • Mastervending App - Leverbon kan niet worden gestuurd - Klant terug op status "leverbon open"

      Toelichting: Indien er op een bepaalde datum al een leverbon is verstuurd, is er een veiligheid ingebouwd om geen extra leverbon te sturen. Stel dat om een bepaalde reden bv een andere collega bij eenzelfde klant iets dient te leveren, en er is reeds ...
    • Basis 1.01. Werking Mastervending app

      Duiding: Alle taken die op je werkdag ingepland zijn, staan vermeld in je Mastervending app. We zorgen er telkens voor dat al deze taken afgewerkt zijn op het einde van de werkdag. Indien dit niet lukt zullen we de planningsdienst contacteren en, in ...
    • Basis 1.07. Nazicht lading en tools voor vertrek

      Duiding: Onze magazijniers zijn verantwoordelijk voor het maken van een correcte en volledige lading. Echter werken we als team en steunen en helpen we elkaar. Daarom checken we zelf vóór vertrek op Mastervending onze lading om er zeker van te zijn ...
    • Taak MV Check planning volgende week - toelichting (Basiskennis)

      Hierbij vinden jullie de correcte werkwijze wat wordt verwacht bij de taak "Taak MV Check planning volgende week"   Werkwijze: Bij aankomst op kantoor neemt de merchandiser het initiatief om met een medewerker van de planning, in hoofdzaak Thai, de ...