Basis 1.04. Afwerken Technische interventie
Duiding:
Wanneer de planning een e-mail van een klant of een opmerking van een merchandiser ontvangt m.b.t. een technische storing zullen zij dit toewijzen aan een merchandiser of technieker om deze storing te gaan oplossen. Dit verschijnt in de Mastervending app als een taak 'Technische interventie'. Deze taken zijn prioritair te behandelen en krijgen dus voorrang op aanvultaken.
Belangrijk: alle communicatie i.v.m. deze interventie moet verlopen op de correcte manier, IN deze taak. Alleen op deze manier blijft voor de planning duidelijk wat de status van deze interventie is.
Wat moet je doen?
- Lees grondig de omschrijving van de technische interventie.
- Voer de technische interventie uit. Lukt het niet om deze uit te voeren? Neem dan telefonisch contact op met Kristiaan of Ruben. Geef hen volgende informatie: type toestel, storing, wat je al gedaan hebt. Hou deze gesprekken zakelijk en to-the-point.
- Lijkt de interventie correct uitgevoerd? Test de automaat dan grondig op een goede werking en een kwalitatief product.
- Vul in 'Notie merchandiser' in wat je gedaan hebt, wie je gebeld hebt voor ondersteuning, wat er nog dient te gebeuren. Gebruik hierbij volzinnen en vervoegde werkwoorden. Is je omschrijving duidelijk en ondubbelzinnig?
- Duid een besluit aan.
Als je dit allemaal hebt, heb jij je taak correct afgewerkt en wordt de taak GROEN. Dit is verplicht bij elke technische interventie.
De enveloppe voor 'opmerking merchandiser' gebruiken we ALLEEN VOOR TOEVOEGEN FOTO'S. Alle communicatie gebeurt in het vak 'notie merchandiser'
Related Articles
Basis 1.01. Werking Mastervending app
Duiding: Alle taken die op je werkdag ingepland zijn, staan vermeld in je Mastervending app. We zorgen er telkens voor dat al deze taken afgewerkt zijn op het einde van de werkdag. Indien dit niet lukt zullen we de planningsdienst contacteren en, in ...
Mastervending app - Ticket verwerken
Mastervending App - Ticket verwerken - Technische interventie Toelichting: Indien een technische interventie aan u wordt toegewezen vanuit het ticketing-systeem is het zeer belangrijk dit ticket steeds correct af te handelen. Zo blijft de planning ...
OVERZICHT BASISKENNIS/OPLEIDINGSPLAN
FULL SERVICE VENDING, TASTE THE EXCELLENCE Hieronder vinden jullie de links naar alle taken die vallen onder BASISKENNIS. Deze worden tijdens de opleiding tot Junior merchandiser toegelicht en aangeleerd. PROEFDAG: DOCUMENT LINK DATUM INGEVULD ...
Basis 1.02. Werking Televend app
Duiding: Onze frisdrank- en snackautomaten zijn allemaal voorzien van het telemetriesysteem van Televend. Aan de office-kant van dit systeem wordt er bepaald welke producten er in de automaten verkocht worden, op welke locatie ze zitten, de nodige ...
Basis 1.14. Klantvriendelijkheid
Duiding: Onze belangrijkste verantwoordelijkheden als merchandiser spelen zich af bij de klant. We brengen daar het overgrote deel van onze tijd door. Het is daar dat we waarde creëren. Omdat we heel regelmatig bij de klant over de vloer komen, ...