Merchandiser Vending = 100% focus op kwaliteit, netheid en toestellen 100 % in orde (Basiskennis)
Duiding: Als Merchandiser vending zijn we 100% gefocused zodoende onze klanten te laten genieten van 200% service, en toestellen die er steeds kraaknet en state of the art uitzien
In onderstaande gevallen maken we als Merchandiser steeds een opmerking naar de planning zodoende dit bij een volgend bezoek recht te zetten:
- Een gesloten drank automaat (Stack Vendor) wordt steeds voorzien van de juiste lables, er blijft in geen geval een selectiekaartje staan met in bv. alcoholstift gemarkeerd welke smaak men kan kopen
- Een GD9 is steeds voorzien van zwarte selectienummers, het kan in geen geval een combinatie zijn van gele en zwarte stickertjes
- Een spiraalautomaat waarbij selecties gegroepeerd staan, wordt steeds duidelijk aangegeven me voldoende selectienummers zodat zowel de consument als de aanvuller steeds 100% zekerheid weet welke smaak waar zit. In onderstaand geval was dit niet goed aangegeven waardoor er Coca Cola werd aangevuld in een selectie die voorzien was voor Coke Zero
- Indien een toestel voorzien is van een te grote antenne voor telemetrie, geven we aan om deze te vervangen door een kleinere antenne (was vroeger niet beschikbaar)
- Indien de bekabeling van de telemetrie/betaalsystemen/antenne niet goed is vastgemaakt, maken we dit correct vast met voldoende colsonbandjes. het riscico bestaat dat de loshangende kabels betaalsystemen (munters) hinderen, tussen de deur klemmen en hierdoor stuk gaan waardoor men bepaalde vermijdbare interventies dient uit te voeren
- Een UTP kabel is zeer fragiel en mag niet geplooid worden, ga hier omzichtig mee te werk aub
Foto's voor & na / Foto's waar iets niet in orde is:
Related Articles
Omgeving toestellen en afvalverwerking (BASISKENNIS)
Duiding: Wanneer we bij een klant een toestel servicen is het essentieel dat we de omgeving van het toestel zuiver achterlaten. We gaan dus niet enkel het toestel zelf aanvullen en het nodige onderhoud geven, we gaan er ook voor zorgen dat de ...
OVERZICHT BASISKENNIS/OPLEIDINGSPLAN
FULL SERVICE VENDING, TASTE THE EXCELLENCE Hieronder vinden jullie de links naar alle taken die vallen onder BASISKENNIS. Deze worden tijdens de opleiding tot Junior merchandiser toegelicht en aangeleerd. PROEFDAG: DOCUMENT LINK DATUM INGEVULD ...
Basis 1. 13. Melding toestel niet 100 % in orde
Duiding: Het is onze missie om al onze warme drankautomaten, cold automaten en snackautomaten ten allen tijde in perfecte staat te houden. Hieronder verstaan we: De automaat heeft geen storingen en werkt voor 100% De automaat geeft alleen maar ...
Basis 1.03. Afspraken werkuren
Duiding: Voor de correcte berekening van de werkuren werden de volgende mogelijkheden uitgewerkt. We maken een onderscheid tussen dagen waarop een merchandiser zijn werkdag beëindigd op Mastervending (laaddag) of beëindigd op zijn/haar woonplaats. Op ...
Basis 1.01. Werking Mastervending app
Duiding: Alle taken die op je werkdag ingepland zijn, staan vermeld in je Mastervending app. We zorgen er telkens voor dat al deze taken afgewerkt zijn op het einde van de werkdag. Indien dit niet lukt zullen we de planningsdienst contacteren en, in ...