Omgeving toestellen en afvalverwerking (BASISKENNIS)

Omgeving toestellen en afvalverwerking (BASISKENNIS)

Duiding:
Wanneer we bij een klant een toestel servicen is het essentieel dat we de omgeving van het toestel zuiver achterlaten. We gaan dus niet enkel het toestel zelf aanvullen en het nodige onderhoud geven, we gaan er ook voor zorgen dat de beleving door de klant optimaal is door een aantrekkelijke omgeving.

  1. Afval: Het is NIET TOEGELATEN om in onze bestelwagens afval te vervoeren. We nemen dus nooit afval mee van bij onze klanten. Wat doen we wel? We respecteren altijd de voorschriften van de klant i.v.m. afvalverwerking. We deponeren ons afval in de juiste vuilnisbakken, we respecteren het recyclageprogramma van de klant. Indien er specifieke voorschriften van de klant zijn melden we dit met een 'Opmerking merchandiser' (de enveloppe) aan de planning. Zij maken een 'Notities toestel' aan zodat voortaan bij elke servicebeurt de correcte afvalverwerking gekend is.
  2. Meubels: Wanneer onze koffietoestellen en waterfonteinen op een kast staan, zowel van Mastervending als van de klant, zorgen we bij elke servicebeurt voor een volledige reiniging van het meubel. Werkblad, lades, deuren en zijwanden worden gecontroleerd en schoongemaakt.
  3. Vloer: Na elke servicebeurt maken we de vloer in de omgeving van onze toestellen proper. Bij het reinigen van de toestellen zal er steeds reinigingsproduct en losgekomen vervuiling op de grond druipen, dit kuisen we op. Ook indien we morsen met droge producten zullen we dit steeds opkuisen met de stofzuiger. Indien de vervuiling te ernstig is om zelf op te kuisen zullen we dit steeds melden aan de klant zodat zij dit niet zelf moeten ontdekken.